tiistai 2. lokakuuta 2012

Rv 17+1, uusia tuulia työelämässä.

Hei kaikki!

Flunssa alkais olla pikkuhiljaa voitettu (näin nopeesti...? Epäilyttävää) ja huomenna on sitten aika palata töihin. Täysin uuteen työkuvioon!! Jännittää aika paljon, koska olen nyt oman alueeni tiimivetäjä, jolla on apulaisia. Toisin sanoen, minä olen periaatteessa vastuussa kaikesta.
Tällä firmallahan oon ollut keikkaliontoisesti jo muutaman vuoden töissä. Lähinnä konsulentin sekä esim maistattajan roolissa. Ja niitäkin keikkoja teen edelleen, (itse asiassa oikein odotan marraskuuta, kun on tiedossa vaasan kotiuunin pullia maistatettavana :D namsnams). Mutta menekinedistystä en ole aikasemmin tehnyt. Ja nyt teen sitä koko kuukauden. Pistetään siis hyllyt uusiks ja tuodaan enemmän näkyvyyttä asiakkaamme tuotteelle. On laskettu, että yhteen myymälään menee noin se 8 tuntia joten ihan täysiä päiviä saa tehdä. Eli huomenna se alkaa.

Mun piti eilen postata mun kamalasta toissayöstä. Heräsin neljän maissa ihan järkyttäviin ylävatsakipuihin. En pystynyt liikkumaan, en olemaan kyljelläni tai selälläni, saatikaan nousemaan istumaan. Itkuhan siinä tuli ja Sauli oli valmiina viemään mua sairaalaan. Ihan kun ois maha repeytymässä, supistuksia(?), mahan kovettumista ja pistäviä kipuja. Ja kaikki nimenomaan ylävatsassa, pallean alla. No hetken siinä hengittelin ja pääsin vessaan, kävin pissalla. Tulin takaisin sänkyyn ja kipua jatkui vielä vähän aikaa, kunnes se sitten onneksi meni ohi, aamulla ei ollut enää mitään. Tosi inhottava kokemus oli kyllä. Kellään veikkausta, mikä ois voinunolla?

Kävin myös eilen viemässä pissanäytteen tk:hon. Joudun viemään se nyt rutiiniomaisesti joka kuun ekan päivän paikkeilla, sen virtsatietulehduskierteen takia, joka mulla oli ihan raskauden alussa. Ja kohta oon taas menossa tk:hon viemään taas pissaa. Tällä kertaa multa testataan klamydia. Ihan vaan varmuuden vuoksi, vaikka en ole koskaan sairastanut ainuttakaan sukupuolitautia ja olen käynyt testeissäkin ennen mun ja Saulin kortsuttoman seksielämän aloittamista. Kai ne nyt haluaa varalta testata kaikki mahdollinen. Olenhan minä Neuvostoliittolapsi, haha.
Täytyy samalla käydä kaupassa ja keksiä seuraavien kolmen päivän ruoka. Ja täytyy myös siivota koti. Yritin eilen, mutta mua pyöryttii kovasti. Verenpaine tais olla  106/59, en muista nyt varmuudella ja mulle se tuntui kyllä matalalta.
Nyt kulmat kuntoon, sipaisu ripsaria, punaa huulille ja asioille! Ciao, ja voikaa hyvin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)