tiistai 30. heinäkuuta 2013

Hääspecial: maaantai ja tiistai

Maanantaina käytiin hakemassa mun häämekko kotiin. Se on ihana. En olisi halunnut edes riisua sitä pois <3
Samalla hain Sokokselta Stay upit ja ostin Aleksi13:sta vahingossa valkoiset kankaiset Lacosten kengät. Ihan muuten vaan. 

Jo viime viikolla löysin Biancosta häihin kakkoskengät minimaalisella korolla. Lindexista ostin valkoiset alusvaatteet ja päätin yllättää mieheni hääyönä niinkin seksikkäällä vaatetuksella kuin Anitan valkoiset imetysliivit. 80H tällä
kertaa. Mulla olikin vain mustia eikä ole mitään järkeä ostaa tavallisia kalliita 80H rintsikoita yhtä kertaa varten. Noilla liiveillä tulee kuitenkin olemaan enemmän käyttöä.

Tänään kävin kulmien muotoilussa sekä kestovärjäyksessä, myös ripseni värjättiin:

Väsynyt, meikitön ja homssuinen morsian

Kävin tilaamassa K-supermarketista riisipiirakoita, sain hyvän tarjouksen. Olin myös yhteyksissä sekä dj:hin, pitopalveluun että telttafirmaan. Telttaa ja lattiaa tulevat pystyttämään huomenna, mua jännittää!! 

Tiimarista kävin ostamassa askarteluvälineitä, pöydistä kun puuttuu vielä menu-ohjelmakortit. Tein koekappaleen tänään ja huomenna käyn ostamassa lisää kartonkia, ihan hyviä niistä tulee. Huomenna mulla on myös rakennekynsien laitto.

Illasta me vietettiin family timeaja käytiin järvellä:




      Oli taas aika hauskaa!! Olivat ostaneet tommosen märkäpuvun ja donitsin tänään :) jos huomenna ehditään niin käydään kokeilemassa vesihiihtoa. Mies kokeili tänään ja pääs ekalla kerralla ylös - liiteli pitkin järvee, sit vielä elvisteli ja tiputti yhden suksen pois jotta voisi kikkailla ja olevinaan lautailla! Apina! Mä en päässy viimeksi ees ylös :D


Tähän asti on ollut suht leppoisaa,
saa nähdä milloin räjähdän kunnolla! 

Cheers, Karina 








 

1 kommentti:

  1. Hei tota oonko ymmärtäny oikein, että oot/sun suku on virolaisia? Onko miehesi myöskin?
    Ja ootko itse aina asunu suomessa?
    (heh olen utelias...:D)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)