lauantai 23. tammikuuta 2016

Maukas SMOOTHIE.

Mitä muut edellä, sitä minä perässä, hieman jäljessä vain. Milloin olen tilaamassa Lifefactoryn lasipulloja, milloin metsästän epätoivoisesti Vimman lettileggingsejä. Aina vähän muita myöhässä ja nyt on kysymys sitten S M O O T H I E S T A. Blogit täyttyi smoothiejuttuja jo kauan sitten, mun oma äiti on tehnyt vihreitä aamusmoothieita jo varmaan kolmisen vuotta ja minä herään tähän helppoon aamu/väli/iltapalaan vasta nyt! Vihreään smoothieseen en vielä ole valmis, mutta näihin perus mansikka-banaanijuttuihin alan olla jo "hurahtanut". Ollaan me toki tehty näitä aikaisemminkin, muttei samalla innolla kuin viimeisen viikon ajan! Tässä Olivian lemppari:



Mansikka-banaanismoothie
4 lasillista

2 banaania
rasiallinen mansikoita, oisko noin 2dl
1 prk maustamatonta rahkaa
loraus vaniljajogurttia (n.0,5-1 dl)
loraus maitoa



Ja sitten nauti.


Olen tehnyt eri smoothieta käyttäen mm banaania, mustikkaa, mansikkaa, appelsiinia, jogurttia, rahkaa, maitoa. Oisko teillä suositella jotain hyväksi todettuja komboja vielä?

Karina

7 kommenttia:

  1. Aamupuuron jämät voi hyvin viskata sekaan tuomaan täyttävyyttä. Ihan oikeesti 😋

    VastaaPoista
  2. Mustikkaa,mansikkaa,kreikkalaista jogurttia,kaurahiutaleita,loraus maitoa ja hiukkasen sokeria. Meidän lemppari:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo varmaan koskaan osannut kreikkalaista jogurttia! Turkkilaista kyllä, onkohan samankaltainen? :) maanataina ostan ehdottomasti ja kokeilen tuota ohjetta, kiitos!

      Poista
  3. Mango, banaani, ananas, (mansikka), rahka sekä kaura-/vehnäleseitä taikka kaurahiutaleita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mangosta mä tykkään tosi kovasti, joten tämäkin menee testiin! Kiitos!

      Poista
  4. Mä teen lähes aina banaani, omena, mansikka ja mustikka plus desi vettä. Ihan tyttöjen suosikki ja niin terveellistä! Nam, just olikin aamupalana, helppo ja nopee:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)