tiistai 22. maaliskuuta 2016

Väsynyt.

Olen avannut läppärin viime viikon aikana monen montaa kertaa, aloittanut postauksia, katsonut kuvia.. Mutta nyt vaan täytyy myöntää, että mä oon väsynyt. Todella väsynyt. Viime viikko oli rankka, viikonloppuna juhlittiin Olivian synttäreitä, sunnuntaina mies lähti taas opiskelemaan ja mulle jäi kaikki kodin sotkut ja juhlien ruoat jääkaappiin mädäntymään. 

Haluaisin postata Olivian juhlista, meidän arjesta ja muusta, mutta nyt taidan vaan laittaa silmät kiinni ja nukkua, kerran Alex on päiväunilla tässä mun vieressä.

Ihanaa viikkoa kaikille, palataan! <3

Karina 

4 kommenttia:

  1. Ihanaa viikkoa myös sinne sulle♡ Mä voisin kanssa nyt mennä laittamaan silmät kiinni, mutta ei onnistu kun Eve ei enään nuku päikkyjä :D

    Mä odotan jo innolla synttäripostausta, mutta teet sen sitten ku jaksat :))

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)